Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 november 2007

Griekse saliethee

Goed bezig, de Delhaize. Met de naderende 'feestdagen' in het vooruitzicht, dacht de winkelketen de rekken en schappen maar alvast te vullen met diverse exclusieve artikelen. Veel wild op de vleesafdeling. Veel wijnen. Een zéér uitgebreide groente-en fruitafdeling (o.a. paarse wortelen, pastinaken, verse dadels, verscheidene paddestoelen). En saliethee. Pardon?! Nou heb ik wel sinds kort de zaligheid van salie opnieuw ontdekt en ik hóóp dus dat deze Griekse kruidenthee van 100% saliebladeren weldadig zal zijn (€0,89 voor 50gram). Mijn koffieminnend lief is vooralsnog blij met de saliethee (want het ruikt en smaakt heel erg naar salie).

(update 10-12-2007)
Ik kreeg de "Een vleugje magie voor de Feesten" reclamefolder van de Delhaize in de bus. En hoewel er wel degelijk interessante produkten in staan (bv. hibiscusbloemen), kom ik de blijkbaar lage prijzen van de Nederlandse supermarkten hier niet echt tegen: geitenkaas met spek omwikkeld €4,45/4st; brioche met sesamzaad €2,69; selectie van miniterrines €7,50/12st. Hoewel een hele ham (!) en zoveel verschillende foie gras variëteiten in België dan wel überhaupt vindbaar zijn.

1 opmerking:

  1. Kitty walravens11-06-2023, 10:37

    Dit recept heb ik toen gelijk gemaakt voor mijn kleinkinderen. 1 van de kleindochters werd er lyrisch van. Elke keer moest ik het opnieuw klaar maken. Nu is ze 31 jaar en veganistisch. En wat wordt er regelmatig klaar gemaakt? Idd de naakte spaghetti. Straks komt ze op de camping. Natuurlijk krijgt ze het.

    BeantwoordenVerwijderen