Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04 november 2007

Boer op klompen

De verpakkingen van de varianten chips zoals die bij de Hema in de schappen liggen, strelen mijn oog. Zéér mooi gedaan en uiteraard verantwoord nationalistisch, zoals de Hema eigen is. Stukje goede marketing! Om een dergelijk creatief initiatief te steunen, en ik ben niet de enige, kochten wij onze zaterdagavondchips dus hier. Het betreft chips met schil, gebakken in arachide(=pinda)olie. Dat geeft een apart, maar smakelijk pindasmaakje, en het idee van chips met schil spreekt mij ook aan. Ik kan alleen niet zeggen dat ik van 'dille' of 'bieslook' iets terugproefde, dus de naturelchips ('zeezout') heeft waarschijnlijk de voorkeur boven deze.

(28 november 2007)
Nee, heb nu ook de naturelvariant geproefd en die is veel minder pinda'erig dan de 'dille/bieslook'.

(01 juli 2008)
Ik kan de 'dille/bieslook' niet meer vinden bij de Hema...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten