Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02 oktober 2007

Mihoensalade

De werkweek is weer in volle gang en met het naderende herfstweer, kom ik veelal futloos thuis na een lange dag. (De verschrikkelijke mallemolen van het dagelijks leven! Ik ga absoluut weer een staatslot kopen deze maand; íemand moet toch winnen?!) Mijn zelfbedachte oplossing voor deze 'energieloosheid' is: veel groente en fruit en veel ontspannen. Dat eerste begint natuurlijk al met de boodschappen, dus mag ik van mezelf ál het groente en fruit kopen dat ik wil (dure ananassen zijn ook eigenlijk niet zo duur -€1,49 heb ik vandaag gezien bij het Boertje- maar 's ochtends wél precies wat je nodig hebt om op gang te komen en zin in de dag te krijgen, en nee, ik drink geen koffie). Uit de winkel mag ik alleen bij hoge uitzondering één ongezond ding meenemen. Vandaag de mand volgeladen met mango, suikermaïs, zoete aardappelen, appels, bananen, pompoen, bospeen, verse kruiden, bosui en rucola. Klinkt goed, he?! Véél beter dan chips... (toch?!? en dan doen ze bij AH natuurlijk net de Pringles in de bonusaanbieding: 2 kokers voor €1,99; zo blíjft een mens ook bezig: niet kopen, Anzj, niet kopen, niet kopen, niet kopen)

Het door de fabrikant beschreven "losmaken van de mihoen" na afgieten, is écht een ware illusie! Ík krijg in ieder geval gewoon de gebruikelijke mihoenklont!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten