Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 juni 2009

Knapperige groentechips, vol van smaak

Koolraap en lof, schorseneren en prei. Of nee: rode biet, wortel, pastinaak en zoete aardappel. Het leek Albert Heijn wel wat om van die laatste vier, chips te bakken en dus liggen er bij 's lands bekendste super- marktketen nu zakken groentechips in de schappen, à €1,69 per zak van honderd gram.
De mooie roodpaarse bietenchipjes zijn lekker zoet en kunnen zó dienst doen als garnering bij een sjiek diner. De chips van wortel smaakt naar milde paprikachips en de zoete aardappel maakt een heerlijke zacht smakende knapperige chips. Topper is de pastinaakchips, met de structuur van aardappelpureechips (conform Pringles) en de zoetigheid van bananenchips maar dan groenteriger. Hartstikke lekker! En omdat het niet zo'n grote zak is krijg je per vreetbui maar maximaal 405kcal binnen!

8 opmerkingen:

  1. ook geprobeerd - GEWELDIG!!

    Een van de meest innovatieve producten van de laatste 5 jaar - echt iets voor AH ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik eet het nu, lekker, maar wel wat 'zoet' voor chips.
    Wel een verantwoord alternatief voor mensen die dol zijn op chips. Je gaat er ook echt vol van zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is volgens mij geen uitvinding van AH hoor.. bij Jumbo hebben ze ze ook, en bij de Bijenkorf.. in Engeland schijnen ze ze al jaaaaren te verkopen.. dus niet echt iets voor AH..
    Ik vind ze trouwens ook erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet zeggen dat ik ze niet lekkr vond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind het geweldig!! wie het ook uitgevonden heeft of het eerst verkocht...
    Bij PLUS heb ik ze nu ook al gezien - heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk! Heb echt genoten van mn zakje groentenchips...Voor het weekend een paar zakken inslaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nee niet mijn smaak, vond t nogal bitter smaken. ik prefereer de aarappel als chips. vreemd , want ben gek op groenten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry jongens, maar deze chips is gewoon niet te eten.

    BeantwoordenVerwijderen