Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06 juni 2007

Kook en kies

AppieHappie heeft iets 'nieuws'. Nou heb ik het al eerder in supermarkten gezien, maar bij de AH heb ik echt een slag geslagen! Uit een koeldisplay kies je vier verschillende soorten produkten: rijst-of-pasta-of-aardappelen en vlees en een groentemix en saus. Thuis roerbak je hier een gezinsmaaltijd van (of met wat extra groente, drie keer een maaltijd voor twee). Maar het mooiste is dat je áltijd €8,00 betaalt, wat je ook kiest. Nou, dat laatste was makkelijk: mie en zalmrepen (350g maar liefst) met Oosterse groente en teryaki-saus.
Alleen de zalm was los al €5,99 en voor de vier dingen zou ik normaliter €13,66 hebben betaald. Uiteindelijke korting: 43% (en voor drie avonden een maaltijd op tafel). Score!!
En aangezien ik spaarzaam was met het uitschenken van de saus, neem ik voor de zekerheid maar even aan dat het ook nog een gezonde maaltijd betrof (afgezien van de toevoegingen aan de mie).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten