Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 februari 2010

Glamorgan worstjes II

Nadat hier iedereen vorige maand voor een ingezonden streekge- recht door Silke werd beloond met een Antwerpse goodiebag (oh, waarom heb ik niet meegedaan? wat dom, wat dom! en ik ben nota bene groot fan van streekgerechten, óók mijn eigen Utrechtse... eh ...Gentse... eh...Nijmeegse... eh...welke streek telt eigenlijk?), heeft iedereen die mee wil doen deze maand de culinaire uitdaging een vega gerecht in te sturen naar de gelegenheidsgastvrouwen: Ivonne en Femke.

Nou hoef ík niet echt lang na te denken over mijn favoriete vegeta- rische gerecht: Glamorgan worstjes. Knapperige kaasbaksels met 'n kruidige korst en smeuïge vulling, die verrassend méér zijn dan gewoon gebakken kaas met paneerlaag uit de pan. Al is het maar omdat de kaas er niet vloeibaar uitloopt en dus ook niet zo over- heerst à la kaassoufflé. Er is echter wel een ander probleempje: ik heb er al over geblogd en uit principe doe ik dat dus niet nog een keer. Daarom dit keer een simpele verwijzing naar die eerste keer, vlak voor Kerstmis vorig jaar:

1 opmerking:

  1. Bedankt voor je deelname aan het Foodblog-Event van deze maand !
    De worstjes lijken me erg lekker, ik ben gek op kaas!
    De samenvatting van deze maand is te lezen op:
    http://kvzkookblog.blogspot.com/2010/03/samenvatting-foodblogevent-februari.html

    BeantwoordenVerwijderen