Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07 juli 2007

Fijne pannen koop je voor weinig bij de Hema

De Hema (vroeger maakte ik met mijn nichtje grapjes over dergelijke winkels: "Wij Idioten Bieden Rotzooi Aan" en de onvergetelijke "Hier Eet Men Afval") is tegenwoordig voor mij een bron van goedkope kwaliteitsprodukten. Die ene hele mooie blouse uit mijn tienerjaren heb ik bijvoorbeeld nog steeds én vind ik nog steeds mooi (oei, is dat eigenlijk wel een aanprijzing?!)

Ik was geïntrigeerd door de mini-wok van de Hema vanwege het handige formaat, maar inmiddels heb ik meer pannen uit de serie professioneel in huis: een steelpan en een kleine koekenpan (Ø20cm). Ook nog te koop zijn de middelgrote en de grote koekenpan uit dezelfde reeks (Ø24cm en Ø28cm). Gewoon wachten op de jaarlijks terugkerende stickerkorting-actie (10% en 15%) en deze pannen gaan scoren! Bakken niet aan, eenvoudig schoon te maken, duurzaam en perfecte afmetingen ("Hemel, Echt Mooi en Anders).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten