Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 november 2013

Zacht & Sterk

Nooit in mijn hele leven wil ik bij toilettage ooit zònder wc-papier zitten! Gelukkig heeft zo goed als elke Kruidvat een draadstalen kar voor de winkeldeur waarin de pakken toiletpapier liggen opgetast. Eén pak 'zacht en sterk' telt acht rollen, met elk 200 vel 3-laags. De naam zegt precies hoe en wat het is: niet zo pagezacht dat het riool verstopt raakt en niet zo budgetschuurpapier dat ik zinkzalf nodig heb. Voor een nergens zo lage prijs van €1,99 per pak (en bij tijd en wijlen drie pakken in de aanbieding voor slechts €5). Zie mij na het werk langs een Kruidvat rijden om zoveel pakken als ik dragen kan (acht tot tien) in de kofferbak te laden. Niet dat de voorraad ooit op is, natuurlijk, zie boven. Goddank leef ik niet pre 20e eeuw!

1 opmerking:

  1. Ik ben er ook fan van! Ik neem meteen een grootverpakking mee in mijn nissan pixo. 9 pakken ineens.

    BeantwoordenVerwijderen