Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 januari 2012

Universele ballenmaker

Hoewel ik de afgelopen drie jaar twee keer per week in Amsterdam ben, is er bijna nooit tijd om de stad in te gaan. Want uiteraard aan het werk. Maar afgelopen week was er tussen half vier en vijf net even een kansje om naar de Albert Cuyp te gaan. Waar ik oranje bieten scoorde (€0,99 per 500g). En bij De Peperbol rondneusde. Altijd leuk, want veel specerijen, kruiden en keukendingetjes. En schijnbaar kon ik voor €11,50 deze universele ballenmaker van Italiaanse makelij niet laten liggen. Deze 'pinza polpette (40)' van Casalinghi belooft veel goeds op het gebied van gelijke (gehakt) ballen op hygiënische wijze en is dus absoluut onmisbaar ;)
Of dat ook wordt waargemaakt, lees je HIER.

Rolladenet (elastisch net speciaal om rollade te maken; 1m €1) had De Peperbol ook! En ik vond bovendien een vleesthermometer (€9,50). Helaas was de kaasdoek uitverkocht, maar dat hadden de buren N&N Stoffen dan weer wél (3m €5).

1 opmerking:

  1. Ben benieuwd met je ballenmaker! Had er ooit een van kunststof (van Ikea geloof ik, voor de zweudse balletjes natuurlijk) maar daar kreeg ik de ballen dus niet meer uit en dat kunststof was te slap voor mijn gehakt. Ik wacht vol spanning af ;-)

    BeantwoordenVerwijderen