Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 oktober 2013

Bazaar in Zutphen

Aangezien ik toch al in de auto zit, kan een bezoekje aan de ouders logischerwijs best goed gecombineerd worden met de wekelijkse aankoop van levensmiddelen ;). En omdat ik voor die laatste graag naar de Jumbo tijg, geef ik gas richting Vijverplan. Waar uit de as van de voormalige Edah een boodschappenwalhalla is verrezen in de vorm van onder andere een Aldi (Action) en een Jumbo (Ruys de Beerenbrouckstraat). Én rechtsachter in de hoek, op 140, toko 'Bazaar'. Waar ik tòch maar even ga kijken en tot mijn aangename verrassing vandaan ga met verse dadels, natte (wal)noten, perfect mooie kleine komkommers (mijn nieuwe favoriete snack), kelek en gele (gele!) puntpaprika's. Toegegeven, niet alles is dagvers; maar dit wordt meer dan goed gemaakt door het assortiment, alsmede de vriendelijke uitbater en zijn vrouw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten