Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 september 2008

Risotto taart

Ik heb mezelf schijnbaar een onmogelijke taak toebedeeld. Ik had mezelf namelijk voorgenomen om vóór de op handen zijnde verhuizing, de voorraadkasten leeg te hebben. En dan bedoel ik ook léég. Dit blijkt onmógelijk! Werkelijk niet te doen. In de verste verten niet. Zelfs als ik gerechten maak waarvoor ik veel spul uit kast en diepvries nodig heb, kom ik óf niet volledig uit met de beschikbare hoeveelheden óf zie ik mezelf genoodzaakt een additioneel ingrediënt aan te schaffen wat dan weer niet volledig op gaat. En dan ga ik nog even voorbij aan het feit dat het veelal geen hoogstaande culinaire kunstwerkjes betreft...
Maar deze risotto'cake' kon er nog mee door en was best oké. Hoewel ik wel denk dat het Grote KastenLegen allemaal wat makkelijker kan dan risotto bereiden; daar eieren, kaas en crème fraîche (lees: room) doorheen mengen en dit in de oven bakken... (en het heet: vuilnisbak, maar daar ben ik gewoon principieel op tegen!)
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten