Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04 oktober 2007

Tomatenspaghetti met pompoen

Ik zit deze week helemaal gebeiteld met mijn gezonde, groenterijke diners, die boven alles vooral snel klaar en gemakkelijk te maken zijn!! Vandaag staat er volkorenspaghetti met pompoen in tomatensaus op het programma en ik heb hier al de hele dag zin in, want ik ben DOL op spaghetti (en andere deegwaren) en ik ben de laatste tijd ook helemaal weer VERZOT op pompoen. Eenvoudig: uitje fruiten, tomatenpuree erbij en in deze saus blokjes pompoen klein kwartiertje gaar stoven. Gare spaghetti door de saus scheppen en serveren met verse peterselie, een gesneden lente-uitje en fetablokjes. De laatste hazel-en walnoten gaan er overheen en klaar is het diner voor drie (ookal zijn we maar met z'n tweeën; het restant wordt morgen mijn middagmaal).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten