Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03 oktober 2007

Nieuw werktuig

Bij de Dille&Kamille verkopen ze behalve mooie voorraadpotten, bijzondere kookboeken en gekke koekjesspatels, nog veel meer eigenzinnig keukengereedschap. Laatste aanwinst is deze bizarre dunschiller met gekarteld mes, waardoor het een zelfbenoemde "juliennesnijder" wordt. Het méést bizarre is wel, dat het voorwerp daadwerkelijk echt WERKT als juliennesnijder!! Wie had dat gedacht?! Nou kan ik dus aardappelspaghetti maken, áls ik dat zou willen...

Nou zit ik me trouwens net vandaag (woensdag 3 oktober) te bedenken dat ik nódig eens een nieuwe mixer moet kopen, dus surf ik over het internet naar de (eerst Belgische, en dan Nederlandse) website van de Aldi. En wát schetst mijn verbazing? Electrische handmixer met vijf regelbare snelheden, turbo-knop en bijgeleverde kneedhaken en gardes vanaf VANDAAG in de 'Aldi Actueel' aanbieding (€9,99). Toeval!? Wie gelooft er nog in toeval?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten