Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 oktober 2007

Sinusitis

Er is een groot verloop van mensen op de plaats waar ik werk en wanneer ik in deze tijd van het jaar wordt overspoeld door de gebruikelijke hoeveelheid bacillen en virussen, delft mijn lichaam veelal het onderspit en krijg ik als één van de eerste van de nieuwe lichting een stevige (neus)verkoudheid. Enkele dagen snotteren en proesten is nog tot dáár aan toe, maar de infectie breidt zich na een korte week altijd uit naar mijn keel, waarna ik nog wéken lang met zo'n naar droog (blaffend) hoestje loop. En in dat laatste heb ik nou eens géén zin!!
Bij navraag naar 'gouden tips' kwamen uiteindelijk de adviezen om zgn. Superol te gaan kopen (zuigtabletten; smaken naar steriele gaasjes) en Cinuforce van Dr.Vogel. Ik kocht de Cinuforce neusspray en ben er zéér over te spreken. Weliswaar geen totale verdwijning van snot en vocht, maar toch zéker een temporaire opklaring na sprayen. Alleen het jezelf in de neus injecteren vergt nog enige oefening...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten