Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 oktober 2007

Cacaofantasie

Vroeger thuis was er de illustere "trommel" met allerhande mini chocolaatjes (Bounty, Raider, Nuts) en ander snaaispul. In plaats van naar iets lekkers, vroegen mijn broertje en ik dan ook altijd of 'we iets uit de trommel mochten' en later, als we 'alleen thuis waren' pakten we het gewoon (doesn't everybody?).
Toen ik gisteren bij de Jumbo een pak koetjesrepen zag (€0,69 p.10 repen), moest ik dan ook direct hieraan terugdenken. Ik weet natuurlijk nog steeds precies hoe die trommel eruit zag en ik denk dat als ik een gelijk exemplaar op een rommelmarkt ergens zou zien, ik bij openen waarschijnlijk altijd nog de geur van chocolade in mijn neus krijg. Ah, the good old times...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten