Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 oktober 2007

De aller-aller-allerlekkerste cruesli R.I.P.

Ik ontbijt het liefste met een bakje cruesli, zó, rechtstreeks uit het pak. Droog dus, wat velen raar vinden. Nou had ik mijn allerfavorietste cruesli allertijden gevonden in deze "Licht en luchtig met amandel en hazelnoot" van Quaker. Helaas, helaas: niet meer te koop.
Dat doen ze nou altijd; gewoon, fijne artikelen van de markt halen. Quaker had ook nog lekkere cruesli in de smaken "Cappuchino" en "Karamel", die eveneens niet meer te krijgen zijn. Jammer. In de "cappuchino" zaten van die fijne brosse stukjes witte chocolade; waar vond je nou witte (!) chocolade in je cruesli? Het was juist zo'n goed idee (deze hiernaast is van de Auchan, Frankrijk).

1 opmerking:

  1. Beste auteur van deze blog,
    Ik ben het met u eens, maar ongeveer 2 jaar geleden hebben ze ook mijn lievelings, de Chocolade Cruesli vervangen door een veel minder lekkere variant. Erg jammer, nu koop ik nooit meer Cruesli

    BeantwoordenVerwijderen