Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 oktober 2007

Chips Catalana

Als ik dan tóch verleid moet worden door vet, dan het liefst in deze smaken. Vroeger kregen mijn broertje en ik van onze ouders wel eens ieder een eigen zak chips, die ik dan altijd snel (in één dag) en mijn broertje altijd langzaam (gedurende een week) leegat. Ik koos dan steevast voor "catalaans gekruid". Ook in een gele zak. Helaas niet meer verkrijgbaar (ik heb wel eens mailtjes zitten sturen naar Lays en Croky, maar nooit veel reactie op gekregen), maar als ik diep in mijn hersenen graaf kan ik de smaak weer bijna proeven...

9 opmerkingen:

  1. oH... Die catalana was heerlijk !! ik proef hem bijna ook als ik er aan denk .... Wij missen hem ook VERSCHRIKKELIJK! Ik hoop hem ooit weer eens te proeven !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij moet zeker terugkomen die catalana!!!! Heerlijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is terug!!!!! in patatje Joppie. Lang leve LAYS!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelf kan ik toch niet zeggen dat 'Patatje Joppie' hetzelfde smaakt als 'Catalana' maar inderdaad, er lijkt enige overeenkomst te zijn. Zul je alleen net zien dat 'nr. 66 Babi Pangang' wint...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Catalana vond ik ook heeeeeerlijk! Joppie ook, maar het is niet dezelfde smaak hoor!! Helaas..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. joppie is echt niet de zelfde smaak als catalana was mijn favo ook destijds...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joppie is zeker niet hetzelfde als Catalana. Catalana kwam ik twee jaar geleden nog tegen in een tankstation in Belgie. Weet niet of ze het daar wel hebben of dat het gewoon een hele oude zak chips was haha! Bij Lays hebben ze er een handje van om aan alle nieuwe chips een azijnsmaak te geven. Catalana was meer kruidig als de bolognese van Croky. Ik bedenk me net; als je nou een zak patatje joppie mengt met een zak bolognese van Croky...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh. Heb 'Catalana' nooit in België gezien, terwijl ik er toch vier jaar heb gewoond. Welk tankstation was dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lays strong chili and lime flavour is 1 op 1 het catalana recept. Eindelijk!!

    BeantwoordenVerwijderen