Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 mei 2008

Reisspijs

Oh jee, ik moet woensdagochtend om 10.00u in Amsterdam zijn. Door de zéér waarschijnlijke files, een bijna onhaalbare opgave, vanuit Gent (B). Of ik zou VROEG! moeten opstaan... (nè) Dus heb ik besloten morgen na het werk vanuit Terneuzen door te reizen, en dus de avond vantevoren al ter plaatse te arriveren (wat nog heel wat voeten in aarde had om te organiseren, want aangezien ik niet in de auto wil overnachten op één of andere verlaten parkeerplaats, moest ik een hotelbed hebben en laat dát nou niet zo eenvoudig blijken).

Er staat dus inmiddels een tas klaar voor mij, met daarin lunch en eten voor tijdens het werk, diner en (gezonde) snacks voor onderweg en lunch voor woensdag (organisch ontbijt is voorzien door mijn b&b). Dat betekent dus: 1. een bak met AardappelIdee (staat af te koelen), twee gekookte eitjes (enkele dagen houdbaar, lekker - vind ik - en voedzaam), koude pannenkoeken, enkele boterhammen, (bio) bananen, taaikorstjes, dadels, een zakje Cup-a-Soup (tomaat-mozzarella, uit Duitsland) en mijn lege thermosflesje. Want die laatste moet ik morgen voor vertrek op het werk nog even met thee vullen. Feitelijk heb ik dus geen excuus om 'en route' naar een supermarkt te gaan, maar wie weet...

2 opmerkingen:

  1. Eeh...er is voedsel te krijgen in Amsterdam?
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dubbel gevoel...
    enerzijds: TOI TOI!!! Ik duim voor een goeie afloop (die er zeker en vast zal zijn, ongetwijfeld).
    anderzijds: Hopelijk wordt het niets, en blijf je nog lang in het land (DIT land) en amuzeren we ons vaak nog kostelijk.
    I know, lekker egoïstisch van me, maar ik wilde het nog even kwijt he.
    SUCCES!!!

    BeantwoordenVerwijderen