Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07 juli 2007

....snijder

De Dille&Kamille verkoopt deze 'champignonsnijder' maar ik ga 'm ook gebruiken om eieren in plakjes te snijden (even ter aanname dat dat gewoon gaat lukken). Toen ik het ding zag, moest ik meteen terugdenken aan de feestjes vroeger bij wijlen mijn oma, waar met alle liefde van de wereld maar compleet inspiratieloos (sorry oma) melba toastjes werden belegd met rechte plakjes hardgekookt ei en een toefje mayonaise (Zaanse mayonaise uit een tube!!). Ik spreek over tijden dat zelfs paprika's nog niet ingeburgerd waren, maar omdat het voor mij de onmiskenbare "smaak van vroeger" heeft, ligt nu dus dit druk-en-snijd-apparaat bij ons in de la. Ik ben compleet verguld trouwens, met het vergrendelclipje aan de achterkant (niet op de foto)

(update 23-01-2010)
Maar hoewel veelbelovend, bleek er in drie jaar tijd niet één gele- genheid te zijn waarop ik bovenstaand keukengereedschap heb gebruikt en dus is het inmiddels richting kringloop. Dus als jíj er één zoekt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten