Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 juli 2007

Comocomo

Na een dag winkelen in Brussel, aangevuld met een snufje proefrit, is het wel tijd voor een hapje. Gelukkig heb ik van tevoren al wat research gedaan op internet, zodat ik nu weet waar ik mijn diner moet zoeken (als iets vervelend is, dan is het wel hongerig door een grote stad dwalen, niet wetende waar de -fijne- restaurants zitten). Ik zoek altijd op conveyor belt en sushi. Die laatste bracht mij naar Sushiworld (Rue des Cultes 5), waar ik sushi afhaal voor thuis. Ze hebben het gore lef om zelfs voor de sojasaus €0,80 te rekenen. Duur dus. Maar goed, sushi is sushi en ik heb er wel wat voor over om rauwe vis achter mijn kiezen te krijgen.

De internetzoektocht naar lopende band gaf in Brussel enkel het restaurant Comocomo (A. Dansaertstraat 19). Geen nigiri's of maki's op deze band, maar pinxtos; oftewel, Baskische tapas. Ook goed. Het leuke van zo'n lopende band vind ik het staren naar al wat voorbij komt. Kleine cadeautjes razen voorbij, aan mij om er af te pakken wat ik hebben wel. Puur entertainment.
Maakt niet uit wat je eet hier, elk bordje kost €3,00 (zowel een halve little gem met wat tomatensalsa, als sjieke kazen en pata negra passeren de revue). Voor drie bordjes betaal je €8,50, voor zes €14,00. Ook best aan de prijs. Sommige tapas zijn helaas doordrenkt met olijfolie (dat krijg je van dat lange op de band staan), maar de meeste zijn best goed. Vooral de 'tonijn met ansjovis' is lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten