Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07 juli 2007

Het aller-aller-allerfijnste afwasmiddel

Ja, we hebben wel een afwasmachine, maar nee, daar gaat niet alles in. Soms ben ik het ergste vuil uit een pan aan het 'schrobben' en dan denk ik, nou, nog twee keer rond en de pan is ook schoon. Ik ben trouwens nooit een fan geweest van de afwasborstel: je hebt simpelweg geen grip.
Geef mij maar mooie rose, plastic handschoenen (dan kan het water ook meteen een stuk heter!) en een schuursponsje (10 voor €1,00). Goed afwasmiddel moet vooral lekker ruiken, vind ik. En deze hiernaast is mijn favoriet (alleen in België te koop, maar ik heb het donkerbruine vermoeden dat deze variant uit het Dreft gamma aan het verdwijnen is, want de Match verkoopt deze flessen niet meer)
Overigens is dit topprodukt inmiddels naar mijn moeder doorgespeeld en ook die is onverdeeld enthousiast (en iedereen weet dat door schade en schande wijs geworden moeders niet zomaar over elk wissewasje enthousiast worden!!) Ze heeft er bij haar oudste zus (77) zelfs de ramen mee staan lappen en kreeg opmerkingen als "goh, wat ruikt er zo lekker?" Kijk.

(update 08.07.2007)
Oh gelukkig. Bij de Carrefour hebben ze deze Dreft Marseille nog wel (en ik moet me danig inhouden om niet een aantal flessen te hamsteren):

Geen opmerkingen:

Een reactie posten