Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 juli 2007

Op vakantie

De laatste werkdag zit er op, de meeste stress begint uit mijn lijf weg te ebben en ik heb zelfs de luxe gehad van een hele vrije dag om lopende zaken af te handelen. En voorbereidingen te treffen voor een rondreis door Denemarken en Zweden (en Hamburg). Terwijl mijn lief ergens in de omgeving van Breda op zijn neefje en nichtje past, heb ik het rijk alleen om rustig in te pakken en op te ruimen. Natuurlijk moet de koelkast leeg (wat nooit gaat lukken), hoewel mijn broertje in onze afwezigheid van de gelegenheid gebruik lijkt te gaan maken om naar Gent af te zakken (jawel, gratis hotel!)

Van de restanten brood bak ik broodpuddinkjes. Door het deeg schaaf ik de halve courgette die ik onderin de groentela vind, samen met de twee uitgedroogde appels die ik nog ergens vandaan tover. Flesjes water (0,5l) liggen in de diepvries; die gebruik ik morgen als bevroren koelelementen in de koelbox.

Trouwens: neem op vakantie oude kleren en onderbroeken mee (die je toch al van plan was eerdaags weg te gaan doen) en gooi ze na gebruik ter plaatse in de vuilnisbak. En op de terugreis meer ruimte in de koffer voor aankopen (boodschappen)...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten