Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 augustus 2009

Hoge drukgebied gebiedt luchtdruk

Paul McCarthy. Nee, niet de ex-Beatle, maar die andere; de kunste- naar. Hij exposeerde zijn AirPressure al in Gent, maar om de één of andere reden (ik woonde daar toen nog wel) ging ik niet. En nu zijn zijn opblaasobjecten te bewonderen in de Utrechtse botani- sche tuinen (Harvardlaan 2), waar je voor de toegangsprijs van €6,50 per persoon niet alleen de confronterende inflatables kan bewonderen maar ook nog eens door het immense (en immens mooie, indrukwekkende) park mag dwalen van de Universiteit van Utrecht. Een mooie picknickplek, maar je hoeft niet je eigen boterhammen met kaas mee te nemen, hoor. Iets lekkers koop je gewoon bij de tent achterin de tuinen. Ik ga overtuigd voor een mangolassi (érg goed), terwijl mijn lief zich te goed doet aan een kruidenijsthee (vraag wél om de gezoete variant). Lekker, fris en gezond. Ik laat de pecanhoningcake wijselijk liggen en hap een appeltje (€0,50) weg. Het enige ande- re wat je dan nog nodig hebt is de zon; voor het mooie licht, zodat je foto's goed lukken. En die zon, die zal er wel zijn de komende dagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten