Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 augustus 2009

De rapen zijn gaar! Of nee: de bramen zijn rijp!

Ik heb een hekel aan rennen. Ik heb een hartgróndige hekel aan rennen. Ik heb nog nooit, nóóit, al rennend, het moment bereikt dat mijn lichaam endorfinen aan gaat maken en het afzien 'lekker' wordt. Sterker nog; ik háát ren- nen. En omdat ik met al dat culi- bloggen uiteraard wèl lekker uitdij, ga ik fietsen (als het maar geen rennen is). Soms alleen een paar uurtjes, vaker nog met het lief een rondje door het groen (natuur) en grijs (stad) van Utrecht.
En joehoe: dat levert óók weer leuk blogmateriaal op, want zo kwamen we mooi terecht in een walhalla aan bramen. Paars en sappig en zoet (en soms met een beestje, maar hé, het is wel bio).

Al fietsend vanaf de Laan van Maarschalkerweerd de Mytylweg oprijden en vervolgens afstappen voor de afslag naar de Blauwe Vogelweg. Neem wel een tupperwarebakje mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten