Je eigen exclusieve chipslijn is schijn- baar dé nieuwe trend voor elke zichzelf respecterende supermarkt- keten. Want net als de Albert Heijn heeft nu ook de Plus zijn eigen chipsvarianten van het huismerk. En uiteraard meteen in de actie.
De chips is er in de smaken 'roast beef and onion', 'sea salt and cracked pepper' en 'sweet thai chili and coriander'. Allemaal leuk en aardig (behalve dan dat koriander is het Engels 'cilantro' is), maar waarom niet meteen een aantal originéle smaken geïntroduceerd? Zout en peper! Moet dat dé grote lokker zijn? Daarvoor gaat nu natuurlijk iedereen naar de Albert Heijn... Waarom geen 'zalm dille', of sorry, ik bedoel 'salmon dill' (want stel je voor; een tekst in het Nederlands.. nee, dàt kan niet!)
Tòch (ik wil ze niet ontmoedigen) neem ik voor mijn peper- minnend lief de 'sweet thai chili' mee. Die wordt leeggegeten. Afgedaan als 'saai'. En zal niet meer gekocht worden.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten