Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 oktober 2009

Uit de beschuitbakkerij van Kuipers

Achterhoekse kaneelbeschuit uit Winterswijk! Voor €1,89 bij de Super de Boer in Utrecht. Feitelijk zijn deze dubbelgebakken witte broodreepjes gortdroog, maar ze zijn óók luchtig en knapperig en dankzij het fijne suikerkaneellaagje stop je tóch steeds weer een nieuwe in je mond. Lekker om in de thee te soppen, maar in mijn herinnering zal deze beschuit eeuwig voortleven als typisch zie- kenvoer: in mijn slaapzakje (met palmbomenprint!) op de bank beneden tekenfilms kijken; het bijzettafeltje voor de gelegenheid verplaatst binnen handbereik, met daarop een glas appelsap en een bordje kaneelbeschuit. Tot op de dag van vandaag voel ik me spontaan licht in m'n hoofd worden wanneer ik appelsap drink...

1 opmerking: