Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 september 2008

Chèvre brie avec fenugrec

De discussie over de al dan niet toege- voegde waarde van Aula duurt voort hier in huis (ik vind het een overschatte en te dure delicatessenwinkel, mijn lief is het daar grotendeels mee eens en een goede vriendin gaat er graag boodschappen doen vanwege de constante hoge kwaliteit - toegegeven - en de ruime selectie).
En net toen ik weer eens uitgebreid had lopen oreren over de onzin om semi-gedroogde tomaten bij de pretentieuze traiteur in te slaan in plaats van bij de hardwerkende groenteboer om de hoek, reikte mijn hand naar geitenbrie van Cabrima. Met fenegriek; één van mijn lievelingskruiden... €22,25 per kilo.

4 opmerkingen:

  1. Oh maar dat mag hoor, want fenegriek is errug goed voor je (en erg lekker!). Schijnt zéér bevorderend te zijn voor de cupmaat, doet u mij dan nog maar een stukje..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai, ik was zojuist even aan het Googlen naar winkels/plaatsen waar ze fenegriek kruiden verkopen. Ik kwam op jouw blog terecht.

    Tot dusver heb ik zeer weinig verkoopsadressen gevonden. Toch niet in Belgie... Kun jij me mss helpen?

    Ik ben van Gent.
    Alvast bedankt!

    groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Probeer het eens bij Vits-Staelens (Bij St Jacobs 14) in Gent. Of de BioPlanet?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb daarnet eens gekeken op de website van BioPlanet en daar verkopen ze inderdaad fenegriek. Morgen ga ik een kijkje nemen in de winkel.
    Heel erg bedankt voor de tips!

    BeantwoordenVerwijderen