Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 september 2008

'Reis'-droog

In Duitsland kocht ik rúim deo's in (want die heb je nooit te veel en wie kan ze laten staan aan €1,69 per stuk?). Enkele van mijn favoriete Odorex exemplaren en op aanraden van een vriendin de komkommerstick van Dove. Deze 'extra sterk' (heb ik feitelijk niet nodig, want ik háát rennen!) van Fa met 0% alcohol en rijst-extract, natuurlijk, verdween eveneens in mijn boodschappentas. De deodorant belooft 24u aangenaam droog, maar wat deze nieuwe aanwinst tot mijn gróte favorieten maakt is de heerlijke geur. Zelfs na enkele uren zit je nòg om je heen te kijken wat het is dat zo aangenaam ruikt...

1 opmerking:

  1. Jajajaja!! Er is er ook 1 met groene thee, zelfde effect! (heu..qua geur bedoel ik)

    BeantwoordenVerwijderen