Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 december 2011

Mijn 'hammetje'

Zaterdag 24 december: aansluiten in de rij bij biologische slagerij "De Groene Weg" (Steenstraat 83, Arnhem) om mijn kerstbestelling op te halen. Ik moet (lees: mag) dit jaar het hoofdgerecht doen en mijn (enige) plan? Een glazed ham! Maar hóe kom je in godsnaam aan een 'smoked gammon with knockle bone'? Nou, aan de slager vragen schijnbaar. En die wilde dat wel maken. FIJN! (alleen een beetje vergeten te vragen wat dat dan moest gaan kosten, maar goed, het was het me waard: bijna zeven kilo biovlees schoon aan de haak (tromgeroffel) €162)

2 opmerkingen:

  1. Tromgeroffel... Oef! Auw! Ik hoop op veel lekker restjes zodat je er nog dagen plezier van hebt gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ham was zijn geld ontegenzeggelijk waard!

    BeantwoordenVerwijderen