Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 december 2008

Tyrrell's

Wat kan een verpakking (nutteloos) mooi zijn. En in het geval van deze chips kon ik de zak zelfs niet laten liggen. Ookal omdat kaas-ui (of cheddar en bieslook) mijn favoriete smaak is. Inderdaad, geïm- porteerd uit Engeland en dus mocht ik er bij de GB aan de Dampoort in Gent €2,09 voor neertellen. Een beetje overdreven, maar vooruit, voor de terugreis dan...
De chips is knapperig en taai tegelijk. Vreemd. Ik ontwaar zelfs kleine groene stukjes op de schijfjes aardappel, maar dat zal dan de bieslook zijn. Érg zout wel; mijn lief zegt dat hij daardoor geen kaas meer proeft. Ik vind het zelf juist erg kazig.
Chips dus om te kopen in een 'ik móet chips bui' om vervolgens de foto van de voorkant in te lijsten. Is er bij de GB trouwens in nog drie foto's (lees: smaken): lightly sea salted, sea salt & black pepper en sweet chili & red pepper; maar op de officiële website staan nog veel meer producten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten