Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06 december 2010

Sperziebonensalade met rivierkreeftjes

De Elle Eten is voor mij niet wat Tip Magazine was. Oh, natuurlijk zien de plaatjes er allemaal prachtig (lees: gelikt) uit, maar de crea- tiviteit van de gerechten laat zwaar te wensen over. Van het genre 'roer verse aardbeien door kwark en spreid dit over versgebakken pannenkoekjes uit'. Met dan dus een fraaie foto.
Hoewel bovenstaand recept voor sperziebonensalade nog door de beugel leek te kunnen; veel groenten en een interessante dressing (want olijfolie met azijn en een lik mosterd, dát kan ik zelf nog wel verzinnen) met peterselie en gedroogde tomaatjes. Vreemd toch, hoe zo'n bak vol lekkere dingen (pompoen, rivierkreeftjes, boon- tjes, snoeptomaatjes) niets meer blijkt dan een bak vol lekkere dingen. Geen fijn samenhangend geheel in ieder geval en als avondmaaltijd ook wel enigszins karig. Of is die afwezigheid van koolhydraten door Elle met opzet gedaan?!

3 opmerkingen:

  1. Mmm, ik heb net een abonnementje van 6 nummers Elle eten gekregen. Ben benieuwd... Ik was wel echt fan van Tip culinair.
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedoel je niet Delicious? De Ellen Eten is ook niet meet wat het geweest is, maar deze weekrecepten staan in Delicious. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Maaike: Je hebt helemaal gelijk: "De Delicious is voor mij niet wat Tip Magazine was"!!

    BeantwoordenVerwijderen