Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 juni 2011

Chokotoff pasta

Een weekendje terug in Gent is incompleet zonder een tocht naar de supermarkt (eender welke). Waar mijn oog dit keer valt op het nieuwe boterhambeleg van Côte d'Or, de grote Belgische chocola- defabrikant die na pure en melk chocoladepasta nu ook met deze Chokotoff pasta komt. Ik durf de pot nog niet open te maken, uit angst dat ik niet meer met uitlikken stop tot de pot leeg is...(€2,79)
Wordt vervolgd.

(update 25-06-2011)
De pot is open. En de pasta smaakt subtiel lichtbitter naar volle pure chocolade met een lekker zoete nasmaak. Héérlijke pasta. Ik heb ze gebruikt om een timmerman in natura te betalen en ben nu in het gelukkige bezit van een prachtige nieuwe meterkast. Wie weet wat ik zou kunnen doen met een pot Côte d'Or witte Chokotoff pasta (mochten ze die ooit maken)?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten