Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04 januari 2013

Nu heb ik twee vijgenboompjes


Soms word je gegrepen. Tegen beter weten in. Punt. Ik weet niet zo goed wat ik moet met zaken als huisparfums en geursticks, maar zie, daar staan ze in mijn eigenste badkamer. Dat komt omdat de geur van deze Rituals "mini home fragrance sticks" (50ml €12) werkelijk betoverend is. Ik betrap mezelf erop er steeds aan te gaan ruiken en elke keer komt het er op neer dat ik dit gewoon heel lekker vind. Het is een biologerende, olfactorische kwestie! "Under a Fig Tree; een natuurlijke en stijlvolle  manier om je huis heerlijk te laten ruiken naar verse vijgen en copaiba; werkt twee tot drie weken" (dat is €4 per week; ik kan het hebben).

(SCRATCH HERE AND SNIFF)


(update 02.05.2013)
We zijn vier maanden verder, en er is nog steeds een bodempje 'Under a Fig Tree'. Dat ruikt niet meer zo sterk, maar zo lang gaat het huisparfum dus mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten