Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 mei 2012

De wereld aan tafel

Ik ben erg in mijn nopjes met een bijzonder kookboek wat hier in de boekenkast staat. Het is De Keuken van Nederland en België, met traditionele gerechten uit de lage landen.. En nou blijkt in de kringloop (waar anders?) dat er nog meer boeken uit dezelfde serie zijn. Voor een habbekrats (€1 per stuk) koop ik dan ook groot de delen die ik daar vinden kan:

 
 
"De Wereld Aan Tafel brengt de internationale keuken bij u thuis." Dat is mooi! Hoef ik dan ook niet te koken? Ja, dat moet je dus nog wel 'even' zelf doen, maar "de kleurrijke inleiding" zou mij al onmiddellijk in vakantiestemming brengen en "de bijzonder smakelijke internationale recepten" zullen "een zeer welkome uitbreiding aan mijn dagelijks menu geven". Jaar van uitgave is niet te achterhalen (want staat nergens vermeld), maar ik dank Plenary Publications BV Amsterdam hartelijk voor de ooit samengestelde intrigerende boeken.

Inclusief oubollige kleurenfoto's, voor het juiste vleugje nostalgie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten