Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 december 2013

Red velvet cupcakes 'en croûte'

Voor het post-vergadering kerstbuffet wat door de medewerkers zelf wordt samengesteld, breng ik cakejes mee. Omdat iedereen op de hartige toer gaat (pastasalades, börek, zuurkooltaart, wraps met zalm) en ik nou eenmaal vind dat er nooit, maar dan ook nóóit een toetje mag ontbreken. Ik haal het oude vertrouwde recept voor red velvet cake van stal en herhaal deze truc om de smeuïge cake in een krokant jasje te bakken

Bovenop een friszure dot van (2 delen) MonChou (in dit geval dus 200g), (1 deel) roomboter, (1 deel) poedersuiker, de zest van twee limoenen en het sap van één. Fingerlickinglicious. Collega's vragen mij dagen later om het recept. Tja. Daarvoor heb ik nou een blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten