Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 augustus 2013

Niet de kokos(ma)kroon op mijn werk

Voor een glutenvrij iets-lekkers-bij-de-koffie (T) dacht ik wel even kokosmakroontjes te maken. Met geen andere voorbereiding dan dit succesrecept vermengde ik kokosrasp met suiker, limoenzest en een eiwit. Op prachtige roze ouwel (Look-o-Look eetpapier, wat overigens suikervrij is!) liet mijn kokosspijs zich dus echter níet tot cirkels opspuiten. Ook niet met een grotere spuitmond. Want kokosgriebels in een niet-samenhangend deeg, dat moet je niet willen opspuiten.
Maar omdat weggooien ook zo zonde is, heb ik de plaat toch maar wel de hete oven ingeschoven. De koekjes die gelukt waren, waren echt wel erg lekker met een fijne kokos-en duidelijke limoensmaak. Maar iets aan de receptuur klopt niet..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten