Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 oktober 2012

Milka Lila Pause: damals wie früher

Wat ziet mijn oog daar? Milka Lila Pause in het snoepschap van de lokale Kruidvat (3-pak €0,99). Dát is leuk jeugdsentiment, want in de tijd dat ik als middelbare scholier door het leven ging, was deze chocoladereep met vulling een populair tussendoortje met in mijn (vertroubelde) herinnering bijna cultstatus..


Op internet valt retrospectief vanaf januari 2011 te lezen dat Milka inderdaad zijn Lila Pause herintroduceert. In de smaken 'aardbei yoghurt', 'nougatcrème' en 'à la caramel'. De reclameslogan is leuk hetzelfde als toen gebleven: "De mooiste pauzes zijn lila, lila pause van Milka".

 
Anders dan vroeger laat ik de chocolade echter in het vak liggen. Ik kan een glimlach niet onderdrukken en het idee is geinig, maar mijn Hollandse heupen roepen tegenwoordig harder om verse groente en eiwit dan suiker en vet. Laat die maag dan maar even knorren cq. morren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten